Metodické - využívanie podporných metodických techník
Inovačné a profesijné - umožnia získať rešpektujúci a podporný prístup PZ a OZ k sebe samému, k žiakom ako aj iným aktérom školského prostredia
Efektívne - prehĺbenie pedagogických zručností potrebných v školskom prostredí koučovacím prístupom, ktoré vedie k zvýšenej motivácii, spokojnosti a efektivite práce
Praktické - okamžite aplikovateľné v praxi
Metodické - využívanie podporných metodických techník
Inovačné a profesijné - umožnia získať rešpektujúci a podporný prístup PZ a OZ k sebe samému, k žiakom ako aj iným aktérom školského prostredia
Efektívne - prehĺbenie pedagogických zručností potrebných v školskom prostredí koučovacím prístupom, ktoré vedie k zvýšenej motivácii, spokojnosti a efektivite práce
Strategické - uplatňovanie koučingových stratégií v procese výučby
Praktické - okamžite aplikovateľné v praxi
Metodické - využívanie podporných metodických techník
Inovačné a profesijné - umožnia získať rešpektujúci a podporný prístup PZ a OZ k sebe samému, k žiakom ako aj iným aktérom školského prostredia
Efektívne - prehĺbenie pedagogických zručností potrebných v školskom prostredí koučovacím prístupom, ktoré vedie k zvýšenej motivácii, spokojnosti a efektivite práce
Adaptibilné - využívanie koučovacieho prístupu na rôznych úrovniach výučby i v neočakávaných situáciách
Strategické - uplatňovanie koučingových stratégií v procese výučby
Praktické - okamžite aplikovateľné v praxi
Metodické - využívanie podporných metodických techník
Inovačné a profesijné - umožnia získať rešpektujúci a podporný prístup PZ a OZ k sebe samému, k žiakom ako aj iným aktérom školského prostredia
Efektívne - prehĺbenie pedagogických zručností potrebných v školskom prostredí koučovacím prístupom, ktoré vedie k zvýšenej motivácii, spokojnosti a efektivite práce
Sebarozvojové - orientované na sebarozvoj pedagóga, kde dokáže vo svojej praxi využívať koučovací prístup a jeho prvky v školskom prostredí, najmä v kontexte profresijného rozvoja seba a následne v prístupe k žiakom a rozvoji ich osobnosti
Adaptibilné - využívanie koučovacieho prístupu na rôznych úrovniach výučby i v neočakávaných situáciách
Strategické - uplatňovanie koučingových stratégií v procese výučby
Praktické - okamžite aplikovateľné v praxi
Metodické - využívanie podporných metodických techník
Inovačné a profesijné - umožnia získať rešpektujúci a podporný prístup PZ a OZ k sebe samému, k žiakom ako aj iným aktérom školského prostredia
Efektívne - prehĺbenie pedagogických zručností potrebných v školskom prostredí koučovacím prístupom, ktoré vedie k zvýšenej motivácii, spokojnosti a efektivite práce
Sebarozvojové - orientované na sebarozvoj pedagóga, kde dokáže vo svojej praxi využívať koučovací prístup a jeho prvky v školskom prostredí, najmä v kontexte profresijného rozvoja seba a následne v prístupe k žiakom a rozvoji ich osobnosti
Adaptibilné - využívanie koučovacieho prístupu na rôznych úrovniach výučby i v neočakávaných situáciách
Strategické - uplatňovanie koučingových stratégií v procese výučby
Praktické - okamžite aplikovateľné v praxi
Metodické - využívanie podporných metodických techník
Inovačné a profesijné - umožnia získať rešpektujúci a podporný prístup PZ a OZ k sebe samému, k žiakom ako aj iným aktérom školského prostredia
Efektívne - prehĺbenie pedagogických zručností potrebných v školskom prostredí koučovacím prístupom, ktoré vedie k zvýšenej motivácii, spokojnosti a efektivite práce